Vreau să vând

Informează-te despre selectarea abonamentului potrivit, configurarea magazinului tău, gestionarea comenzilor și procesul de încasare a plăților. Dacă ai întrebări nu ezita să ne contactezi prin metodele disponibile în pagina de contact.

Alegerea abonamentului

Pentru a putea vinde pe CollectibleX trebuie să optezi pentru unul din cele trei abonamente disponibile: Basic, Standard și Premium. Abonamentele sunt gândite în funcție de dimensiunea colecției și fiecare vine cu un set de avantaje și o valabilitate de 30 de zile (calculate din momentul activării abonamentului).

Pentru început, pentru a te familiariza cu platforma, îți recomandăm să optezi pentru abonamentul Basic. Activarea lui este gratuită și îți permite să adaugi pe site până la 10 produse. Abonamentul Basic poate fi activat o singură dată însemnând că după ce acesta expiră poți activa doar unul dintre cele două abonamente cu plată, Standard sau Premium.

Menționăm că nu poți activa un alt abonament dacă ai deja un abonament activ, indiferent de tipul acestuia. Totodată, abonamentul gratuit Basic poate fi activat chiar și în situația în care ai beneficiat deja un abonament Standard sau Premium.

Activarea oricărui abonament este condiționată de acceptarea unor termeni și condiții.

Plata abonamentului se face exclusiv online, cu cardul bancar. După introducerea datelor de facturare în pagina de checkout și acceptarea termenilor și condițiilor vei fi direcționat spre site-ul securizat al procesatorului de plăți online, NETOPIA Payments. Poți efectua plata în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub sigla Visa/Visa Electron și Mastercard/Maestro. Pentru plata online cu cardul nu se percep taxe suplimentare (comisioane). Tranzacția va apărea pe extrasul tău de cont ca CG Ideis Media. După confirmarea plății abonamentul va deveni activ și vei putea descărca factura aferentă din contul tău accesand secțiunea "Abonamente".

După expirarea valabilității abonamentului produsele listate pe site vor deveni inactive și nu le vei putea reactiva decât prin achiziționarea unui nou abonament.

Magazinul tău

După activarea unui abonament vei putea găsi în contul tău opțiunea "Magazinul meu". Aceasta va rămâne disponibilă chiar și după expirarea abonamentului. De acolo vei putea adăuga adresa de unde poate fi ridicată comanda, vei furniza datele bancare pentru primirea plăților, vei putea adăuga produse, sau gestiona pe cele existente și vei găsi comenzile pe care le-ai primit.

Magazinul tău / Setări

În această secțiune poți seta denumirea magazinului tău pe CollectibleX. Este singurul mijloc prin care ceilalți utilizatori te vor recunoaște pe platformă. Celelalte detalii de contact vor rămâne confidențiale. De asemenea, reține că, odată aleasă, denumirea nu va putea fi modificată ulterior.

Tot în setări vei completa și datele de contact pentru ridicarea coletului. Pentru a efectua livrarea comenzilor pe care le primești pe site avem nevoie de datele tale de contact și adresa completă. Aceste informații ne ajută să știm unde să trimitem curierul atunci când ai pregătit coletul pentru expediere.

În final îți vom solicita detalii bancare pentru transferul plăților. Contul bancar și numele băncii sunt necesare pentru a putea efectua transferul sumelor aferente comenzilor primite pe site. Dacă preferi, poți alege să nu completezi aceste date în aplicație, iar noi te vom contacta telefonic sau prin e-mail pentru a le solicita de fiecare dată când este necesar.

Magazinul tău / Produse

În secțiunea Produse vei putea adăuga produse noi sau gestiona pe cele existente.

Adăugarea sau editarea unui produs se face prin intermediul unui formular în care toate câmpurile sunt obligatorii. Va fi nevoie să completezi denumirea produsului, să selectezi categoria, producătorul și tematica, să alegi imaginea principală a produsului, să completezi o scurtă descriere, precum și starea actuală a produsului și cutiei și condițiile în care a fost depozitat. În final va fi nevoie să adaugi o galerie de imagini pentru a oferi vizitatorilor o perspectivă detaliată. Te rugăm să adaugi imagini de înaltă calitate și claritate, ce surprind produsul din diferite unghiuri. Poți adăuga până la 10 imagini în galerie de maxim 5 MB fiecare.

Orice produs adăugat poate fi editat sau șters. În funcție de status-ul actual un produs poate fi activat, respectiv dezactivat. Prin activare produsul devine vizibil pe site și poate fi achiziționat de alți utilizatori. Dezactivarea produsului presupune că acesta să nu mai fie public pe site. Status-ul "Indisponibil" va fi atribuit automat unui produs atunci când acesta a fost comandat.

Pentru a activa un produs este nevoie, pe lângă existența unui abonament activ, de completarea în prealabil a denumirii magazinului și a detaliilor de contact pentru ridicarea coletului. Îți reamintim că aceste date se completează în secțiunea "Setări".

Activarea produsului presupune trecerea lui printr-un flux de aprobare. Astfel, atunci când activezi un produs el va primi un status intermediar, "Aprobare", iar după ce va fi verificat de echipa CollectibleX va fi activat, respectiv va rămâne inactiv dacă nu considerăm că a îndeplinit condițiile necesare pentru listare.

Înainte de a solicita aprobarea, te rugăm să te asiguri că produsul tău respectă toate cerințele specificate:

  • Nu vom aproba listarea figurinelor precum cele din surprize Kinder, figurinele cumpărate de la diferite târguri, sau figurinele bootleg (care nu sunt originale). Platforma este destinată colecționarilor de "action figures & collectibles".
  • Menționează denumirea completă a produsului și, dacă este cazul, poți include și producătorul sau înălțimea figurinei. De exemplu, "NECA Gears of War Judgement Damon Baird 18 cm" în loc de simpla "Damon Baird".
  • Asigură-te că postezi fiecare produs pe platformă în mod individual, fără a grupa sau combina mai multe produse într-o singură listare. Aceasta înseamnă că fiecare produs pe care dorești să îl vinzi trebuie să fie prezentat separat, cu propriile sale informații, fotografii și detalii specifice.
  • Utilizează ca imagine principală o imagine de calitate superioară care să fie clară și bine luminată pentru a prezenta detaliat produsul. Imaginile neclare sau întunecate nu sunt acceptabile, deoarece pot influența negativ percepția potențialilor cumpărători.
  • Atunci când postezi un produs pe platformă, este esențial să furnizezi o descriere completă și adecvată a acestuia. O descriere detaliată și relevantă este importantă pentru a ajuta potențialii cumpărători să înțeleagă în mod corect produsul pe care îl oferi și să ia o decizie informată de cumpărare.
  • Oferă informații clare și precise despre starea produsului, starea cutiei, eventualele defecte, precum și despre orice accesorii și componente incluse. Aceste informații ajută cumpărătorii să ia decizii informate și să evite neînțelegerile sau dezamăgirile ulterioare.
  • Este important să furnizezi informații relevante despre condițiile de păstrare ale produsului. Acestea pot include dacă produsul a fost păstrat în cutia originală, dacă a fost expus la soare, praf, sau substanțe toxice. Aceste detalii ajută cumpărătorii să înțeleagă mai bine istoricul produsului și să se asigure că acesta îndeplinește așteptările lor de calitate.
  • Atunci când adaugi imagini în galeria produsului asigură-te că acestea sunt de cea mai bună calitate posibilă și că ilustrează produsul din mai multe unghiuri pentru a reflecta cu exactitate starea actuală a acestuia în colecția ta. Fotografiile trebuie să fie clare, bine luminate și să evidențieze detaliile esențiale ale produsului, astfel încât potențialii cumpărători să aibă o imagine precisă și detaliată a ceea ce oferi.

Pentru a modifica un produs, trebuie mai întâi să-l dezactivezi. După ce ai finalizat modificările și ceri reactivarea, produsul va fi supus din nou procesului de aprobare.

Menționăm că numărul de produse active într-un anumit moment este dat de tipul de abonament activ pe care îl ai. Astfel, abonamentul Basic îți permite să ai 10 produse, Standard 25 de produse, iar Premium 50 de produse active. În momentul în care abonamentul expiră (indiferent de tipul lui) toate produsele din magazin vor fi setate automat ca inactive.

Magazinul tău / Comenzi

Această secțiune îți permite să monitorizezi stadiul comenzilor tale, de la confirmare până la livrare, pentru o mai bună coordonare a procesului de vânzare. Vei găsi aici toate comenzile pe care le-ai primit de-a lungul timpului pe platformă. Pentru fiecare comandă poți vedea data adăugării, numarul, valoarea comenzii, suma care-ți revine din comandă, status-ul și nu în ultimul rând ce produse au fost comandate.

Onorarea comenzilor

În momentul în care primești o comandă pe site, îți vom trimite un e-mail automat de notificare. Ulterior, te vom contacta telefonic pentru confirmarea acesteia și te vom ruga să pregătești coletul în cel mai scurt timp posibil. Figurinele sunt produse fragile, așa că te rugăm să ai în vedere acest lucru atunci când pregătești coletul. Asigură-te că fiecare figurină este ambalată corespunzător pentru a reduce cât mai mult posibil riscul de a fi deteriorată pe durata transportului către cumpărător. Un curier va veni apoi la adresa indicată de tine pentru a ridica coletul și a-l livra cumpărătorului.

Dacă ai optat pentru abonamentul Premium atunci poți beneficia, la cere, de "Fulfillment by 101figurine" ce presupune că depozitarea, ambalarea și livrarea sunt gestionate de 101figurine, partenerii noștri. Practic, poți trimite colecția ta de figurine către 101figurine, iar aceștia se vor ocupa de depozitarea, ambalarea și livrarea produselor atunci când primești o comandă pe site. Te rugăm să ne contactezi pentru mai multe detalii în acest sens.

Încasarea plătilor

CollectibleX percepe un comision de 5% din valoarea comenzii, dar nu mai mic de 20 lei. Acest comision este aplicat exclusiv vânzătorului, indiferent de tipul de abonament. Spre exemplu, dacă în calitate de vânzător ai primit o comandă în valoare de 100 lei, CollectibleX va aplica comisionul de 5% și îți va plăti suma de 80 lei. În situația în care ai primit o comandă în valoare de 500 lei, suma pe care o vei primi după aplicarea comisionului este de 475 lei. Banii îți vor fi virați în contul bancar indicat de tine în secțiunea Magazinul meu / Setări.

Acest website foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi calitatea informaţiilor oferite vizitatorilor. Prin continuarea navigării ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații conform Politicii de utilizare cookie-uri.