Termeni și Condiții
Vă rugăm să citiți cu atenție următoarele dispoziții, împreună cu cele precizate în Politica de Confidențialitate și Politica privind modulele cookies, deoarece acestea se aplică de fiecare dată când navigați Site-ul nostru, când vă înregistrați un cont, când publicați un anunț sau plasați o comanda de Servicii, precum și ori de câte ori interacționați cu noi, în orice alt mod.
Capitolul I - Dispoziții generale
1. Înțelesul unor termeni
1.1. Termenii folosiți în continuare, dacă nu rezultă altfel din context, au următorul înțeles:
- Noi/Societatea/Operatorul înseamnă: CG Ideis Media S.R.L., societate cu răspundere limitată înființată în baza și supusă legilor din România, având sediul social în Bucureşti Sectorul 1, Str. Ion Câmpineanu, Nr. 11, Camera 411 Modul 1, Etaj 4, România, inregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J40/13079/2015, având codul de identificare fiscală 35165915, capital social: 200 lei, cont bancar RO81INGB0000999905428737, deschis la ING Bank, cu datele de contact: email: contact@cgideismedia.ro, telefon: +40791334893;
- Site-ul înseamnă: platforma/pagina de internet disponibilă la adresa: www.collectiblex.ro împreună cu toate subpaginile sale;
- Dumneavoastră/Utilizatorul înseamnă: persoana fizică ce accesează și utilizează Site-ul sau achiziționază Serviciile Societății;
- Vânzător înseamnă: exclusiv persoana fizică ce accesează și utilizează Site-ul în vederea oferirii spre vânzăre, către alți Utilizatori ai Site-ului, a pieselor/figurinelor din colecția sa personală, și fără a urmări desfășurarea acestei activități cu titlu profesional, respectiv fără a urmări desfășurarea unei activități economice în scop de obținere a profitului (vânzarea pieselor/figurinelor care nu fac parte din colecția sa, sau care sunt achiziționate strict în scopul revânzării pe Site);
- Cumpărător înseamnă: exclusiv persoana fizică ce accesează și utilizează Site-ul în vederea cumpărării de la Vânzători, pentru colecția sa personală, a pieselor /figurinelor prezentate pe Site; și fără a urmări desfășurarea acestei activități cu titlu profesional, respectiv fără a urmări desfășurarea unei activități economice în scop de obținere a profitului (revânzarea pieselor/figurinelor achiziționate);
- Anunț înseamnă: informațiile prezentate de Vânzător cu privire la piesa de colecție/figurina din colecția sa, pe care dorește să o vândă prin intermediul Site-ului;
- Produse înseamnă: piesele/figurinele de colecție oferite spre vânzare de către Vânzători, ce pot fi cumpărate de către Cumpărători, prin intermediul Site-ului, relația de vânzare fiind intermediată de Societate;
- Servicii înseamnă: a) serviciile/abonamentele oferite de Societate, în condițiile prezentate în continuare, constând în posibilitatea de a publica, pentru o anumită perioadă de timp, Anunțuri, prin intermediul Site-ului; sau b) serviciile de intermediere oferite de Societate, în condițiile prezentate în continuare, constând în intermedierea vânzării pieselor/figurinelor, de la Vânzător la Cumpărător;
- Contul Dumneavoastră/Clientului/Utilizatorului înseamnă: contul creat prin intermediul Site-ului/Aplicației, care vă permite să achiziționați Serviciile Societății, să publicați Anunțuri prin intermediul Site-ului și să cumpărați sau vindeți piesele/figurinele de colecție.
- Termeni și Condiții înseamnă: toate dispozițiile prezentate în cadrul acestei pagini ce se aplică relației dintre Societate și Dumneavoastră, atunci când accesați sau utilizați Site-ul ori când contractați Serviciile;
- Contract la distanță înseamnă: contractul încheiat între Dumneavoastră și Societate, prin intermediul Site-ului/Aplicației, în urma plasării unei comenzi și a confirmării acesteia, având ca obiect achiziționarea Serviciilor sau achiziționarea pieselor/figurinelor de colecție;
- Consumator înseamnă: orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale, conform definiției prevăzute în art. 2 pct. 2 din O.G. nr. 21/1992 privind protecția consumatorului;
- Agenți Economici înseamnă: orice persoană fizică sau juridică care nu intră în categoria de Consumator, cum ar fi, cu titlu de exemplu, persoanele care acționează în cadrul activității lor comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale (persoane fizice autorizate, societăți, profesii liberale și alții asemenea);
- Politicile GDPR înseamnă: Politica de confidențialitate ce poate fi accesată la https://collectiblex.ro/privacy-policy și Politica privind modulele cookies ce poate fi accesată la https://collectiblex.ro/cookies-policy;
- Dreptul de retragere din Contractul la distanță înseamnă: Dacă este cazul, dreptul de retragere pe care îl au Consumatorii, în baza dispozițiilor OUG nr. 34/2014, de a solicita retragerea din contractele la distanță, în condițiile prevăzute de lege și descrise în continuare;
- ANPC înseamnă: Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, cu sediul în Bd. Aviatorilor, Nr. 72, Sector 1, 011865, București, website: https://anpc.ro/articol/575/date-contact;
- ANSPDCP înseamnă: Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, cu sediul în Bd. G-ral. Gheorghe Magheru, Nr. 28-30, Sector 1, 010336, București, România, website: https://www.dataprotection.ro/?page=contact&lang=ro
2. Aplicabilitate Termeni și Condiții. Forță obligatorie
2.1. Acești Termeni și Condiții, împreună Politicile GDPR, se aplică tuturor raporturilor desfășurate între Dumneavoastră și Societate, în special atunci când navigați și utilizați Site-ul, când creați Contul Utilizatorului, când contractați Serviciile și încheiați un Contract la distanță, când publicați un Anunț sau când vindeți ori achiziționați o piesă/figurină de colecție.
2.2. Astfel, în măsura în care navigați și utilizați Site-ul sau în măsura în care creați Contul Utilizatorului, contractați Serviciile și încheiați un Contract la distanță, publicați un Anunț prin intermediul Site-ului sau vindeți ori achiziționați o piesă/figurină de colecție, înțelegeți și acceptați că raportul dintre dumneavoastră și Societate va fi supus acestor Termeni și Condiții și Politicilor GDPR, dispozițiile prezentate având forță juridică obligatorie. În termeni juridici, prin utilizarea Site-ului, crearea Contului Utilizatorului, contractarea Serviciilor, publicarea unui Anunț sau achiziționarea ori vinderea unor Produse, între Dumneavoastră și Societate se încheie un contract al căror dispoziții contractuale este dat de conținutul acestor Termeni și Condiții, Politicilor GDPR și al dispozițiilor legale ce se aplică în completare.
2.3. În măsura în care nu sunteți de acord cu acești Termeni și Condiții sau cu Politicile GDPR, vă rugăm să nu utilizați Site-ul, să nu creați Contul Utilizatorului, să nu contractați Serviciile, să nu publicați un Anunț și să nu vindeți sau să achiziționați Produsele prezentate pe Site.
2.4. Totodată, prin utilizarea Site-ului sau prin contractarea Serviciilor, declarați că îndepliniți toate condițiile legale pentru emiterea unui consimțământ valabil și că nu există niciun alt impediment legal care să vă împiedice în încheierea prezentului contract. Societatea nu își asumă nicio răspundere în cazul în care informațiile furnizate de Dumneavoastră nu sunt corecte.
2.5. În sensul dispozițiilor menționate mai sus, dacă sunteți cetățean român, vârsta la care puteți, de principiu, emite consimțământul în mod valabil este de 18 ani. În cazul în care nu sunteți cetățean român, este necesar să verificați în legislația de naționalitate condițiile în care puteți emite un consimțământ valabil, înainte de a utiliza Site-ul sau de a plasa o comandă.
Capitolul II - Contul Utilizatorului
3. Contul Utilizatorului
3.1. Aveți posibilitatea de a vă crea un Cont prin intermediul Site-ului, urmând instrucțiunile prezentate. Prin intermediul acestui Cont aveți posibilitatea de a contracta Serviciile și publica Anunțuri, posibilitatea de a vinde sau de a cumpăra Produsele, dar și posibilitatea de a oferi o recenzie altor Utilizatori de la care ați achiziționat Produsele, în urma Anunțurilor publicate de aceștia, sau de a publica unele comentarii în legătură cu Anunțurile publicate pe Site.
3.2. Crearea Contului se realizează prin înregistrarea în secțiunea "Conectare/Înregistrare" a următoarelor date de identificare, care vor trebui furnizate în mod obligatoriu: nume, prenume, adresa de e-mail. După parcurgerea procesului de înregistrare, pentru finalizarea și activarea Contului, este necesar să accesați link-ul pe care îl veți primi la adresa de e-mail furnizată.
3.3. Prin intermediul Contului de Utilizator puteți să accesați și să rectificați unele din datele furnizate sau puteți șterge Contul, prin accesarea secțiunii "Profil". Totodată, aveți posibilitatea de a completa adresa de livrare și numărul de telefon de contact, aceste informații urmând să fie preluate automat în cadrul procesului de checkout.
4. Recenzii/Rating
4.1. În măsura în care ați optat pentru crearea Contului Utilizatorului, veți putea primi o recenzie din partea celorlalți Utilizatori înregistrați pe Site, care au achiziționat Produsele prevăzute în Anunțurile Dumneavoastră.
4.2. După publicarea unui Anunț și vânzarea unui Produs, Cumpărătorul poate acorda o recenize. Modalitatea în care ne asigurăm că recenziile provin de la persoanele care au achiziționat efectiv Produsele este verificarea manuală a receniziei și a Cumpărătorului, pentru a vedea în ce măsura a achiziționat sau nu Produse.
Capitolul III - Serviciile
5. Condiții aplicabile Vânzătorilor
5.1. Pentru a putea vinde Produsele pe Site, Vânzătorul trebuie să opteze pentru unul din cele 3 abonamente disponibile: a) Basic; b) Standard; sau c) Premium. Plata abonamentelor se poate realiza exclusiv prin intermediul unui card bancar. Totodată, prin activarea unui abonament, declarați în mod expres faptul că Produsele pe care doriți să le vindeți fac parte din colecția Dumneavoastră persoanlă și că Produsele în cauză nu au fost achiziționate în scopul revânzării, pentru obținerea de profit din această activitate.
Societatea își rezervă dreptul de a închide Conturile Vânzătorilor sau Cumpărătorilor despre care descoperă că aceștia desfășoară o activitate economică, în scopul realizării de profit, prin intermediul Site-ului, fără a fi necesară punerea în întârziere sau vreo notificare în acest sens ori vreo procedură prealabilă. Desfășurarea actvității economice în scopul obținerii de profit, prin intermediul Site-ului, este strict interzisă.
5.2. Toate cele 3 abonamente au caracteristici diferite și o durată limitată, conform descrierii prevăzute în Anexă. În măsura în care aveți nevoie de informații suplimentare cu privire la Serviciile furnizate, le puteți solicita la adresa contact@cgideismedia.ro sau la numărul de telefon +40791334893.
5.3. După activarea unui abonament, Vânzătorul poate accesa secțiunea "Magazinul meu" ce îi oferă posibilitatea de a adăuga adresa de unde poate fi ridicată comanda, datele bancare în vederea primirii plăților, posibilitatea de a publica Anunțuri în legătură cu Produsele sale, în funcție de tipul abonamentului ales. De asemenea, din această secțiune, Vânzătorul poate gestiona Anunțurile/Produsele publicate, analiza comenzile plasate și va putea consulta statistici cu privire la numărul de vizualizări aferente Anunțurilor/Produselor.
5.4. În cadrul secțiunii "Magazinul meu", Vânzătorul poate accesa sub-secțiunea "Setări" unde va putea alege o denumire pentru magazinul său de pe Site. Această denumire este singurul mijloc prin care ceilalți Utilizatori îl vor putea recunoaște pe Site. Celelalte date de identificare ale Vânzătorului sunt și vor rămâne confidențiale în cadrul Site-ului. Vă rugăm să aveți în vedere că denumirea aleasă nu mai poate fi modificată ulterior.
Cu toate acestea, cu ocazia livrării Produselor vândute de Vânzător, pe colet se va regăsi adresa Vânzătorului, în secțiunea dedicată expeditorului, Cumpărătorul având acces la această informație. În cazul abonamentelor Premium, având în vedere că serviciul de expediere este gestionat de o terță parte, pe colet se va regăsi adresa acestei terțe părți, respectiv adresa 101Figurine. Indiferent de tipul abonamentului, datele referitoare la numele și telefonul Vânzătorului, dacă se vor regăsi pe coletul livrat vor fi anonimizate.
5.5. În cadrul sub-secțiunii "Produse", din cadrul secțiunii "Magazinul meu", Vânzătorul va putea adăuga Anunțuri cu privire la noi Produse sau va putea să le gestioneze pe cele existente. Adăugarea sau editarea unui Anunț în legătură cu un Produs se realizează prin intermediul unui formular în care trebuie completate, în mod obligatoriu, toate datele solicitate. Formularul va fi completată cu: denumirea Produsului, categoria, producătorul, tematica, imaginea principală a Produsului, descrierea, starea actuală a Produsului și a cutiei sale și condițiile în care Produsul a fost depozitat. De asemenea, este necesară adăugarea unor imagini cu Produsul în sine (cel mult 10 imagini, de maximum 5 MB fiecare).
Orice Anunț adăugat poate fi editat sau eliminat. Anunțurile/Produsele pot avea statusul "Inactiv" sau "Activ". Produsele cu statusul "Activ" sunt vizibile pe Site de către alți Utilizatori și pot fi achiziționate de Cumpărători. "Inactivarea" Anunțului/Produsului determină anularea publicării pe Site. În măsura în care este plasată o comandă cu privire la un Produs, acestuia i se va atribui, în mod automat, statusul "Indisponibil".
Activarea unui Anunț în legătură cu un Produs este supusă aprobării de către Societate. În acest sens, când un Utilizator dorește publicarea unui Anunț, completând formularul aferent, Anunțul/Produsul va avea un status intermediar – "Aprobare", urmând ca Societatea să verifice dacă sunt respectate condițiile necesare pentru publicare, astfel cum au fost prezentate mai sus. După aprobarea publicării, Anunțul va deveni activ și va fi vizibil pe Site pentru ceilalți Utilizatori. Dacă Societatea nu aprobă Anunțul, acesta va rămâne inactiv.
5.6. Anunțurile publicate de un Utilizator vor rămâne active cât timp Utilizatorul are un abonament activ. La expirarea duratei abonamentului, toate anunțurile publicate de acesta vor deveni, automat, inactive, nemaifiind vizibile pe Site. Pentru reactivarea Anunțurilor, este necesară activarea unui abonament.
5.7. Pentru Serviciile de intermediere a vânzării de Produse, Societatea va percepe de la Vânzător un comision de 5% din valoarea comenzii, dar nu mai mic de 20 lei. Comisionul se aplică exclusiv Vânzătorului, indiferent de tipul abonamentului. (Cu titlu de exemplu: în situația în care vindeți un Produs în valoare de 100 lei, Societatea va percepe comisionul fix de 20 lei, urmând să vă preda diferența de 80 lei în contul bancar indicat de Dumneavoastră în secțiunea Magazinul meu. În cazul în care vindeți un Produs/Produse în valoare de 500 lei, Societatea va percepe comisionul de 5% (25 lei), urmând să vă predea diferența).
5.8. În cazul unor erori (inclusiv de introducere a datelor, tehnice sau altele asemenea) cu privire la informațiile afișate în legătură cu Serviciile, cum ar fi cele referitoare la caracteristicile, prețul, reducerile aplicabile și altele asemenea, Societatea își rezervă dreptul de a nu da curs comenzilor plasate, inclusiv în cazul în care a fost transmisă inițial o confirmare automată cu privire la plasarea comenzii.
5.9. În cazul menționat mai sus, Societatea vă va informa în cel mai scurt timp cu privire la imposibilitatea de a da curs comenzii plasate, într-un termen de maximum 15 zile de la plasarea acesteia. În acest sens, în cazul în care ați achitat contravaloarea Serviciilor, Societatea o să vă solicite, prin informarea în cauză, indicarea unui cont bancar în care să vă restituie suma achitată sau indicarea unui alt mijloc prin care să procedeze la această restituire.
6. Condiții aplicabile Cumpărătorilor
6.1. În vederea achiziționării, este necesar să selectați un Produs sau mai multe și să apăsați butonul "Adaugă în coș". Trebuie să aveți în vedere că puteți adăuga într-o comandă Produse de la un singur Vânzător. În măsura în care doriți să achiziționați mai multe Produse de la mai mulți Vânzători, este necesar să plasați o comandă separată pentru fiecare Vânzător în parte.
În pagina de check-out, Cumpărătorul trebuie să completeze datele de facturare și livrare, să aleagă metoda de plată dorită și să accepte acești Termeni și Condiții. Plata poate fi efectuată prin intermediul unui card bancar sau prin ramburs la curier. Prin plasarea comenzii, declarați și înțelegeți că Produsele achiziționate provin din colecția personală a Vânzătorului (nu de la Societate), că aceste Produse nu sunt noi și că pot prezenta semne de uzură conform descrierii oferite de Vânzător.
Totodată, înțelegeți și acceptați că vânzarea are loc între Vânzător și Dumneavoastră, contractul privind vânzarea Produselor încheindu-se direct între Dumneavoastră, în calitate de Cumpărător, și Vânzător, Societatea doar asigurând intermedierea acestei operațiuni. Astfel, Societatea nu își poate asuma nicio răspundere cu privire la Produsele vândute sau la caracteristicile și starea acestora și nu oferă nicio garanție cu privire la aceste Produse, nefiind vândute de Societate. Societatea doar asigură punerea Dumneavoastră în legătură cu Vânzătorul, prin intermediul Site-ului. Astfel, Societatea nu poate garanta că Produsele corespund întocmai cu descrierile prezentate de Vânzător pe Site. În măsura în care veți înâmpina unele probleme cu Produsele achiziționate, vă rugăm să ne contactați pentru a identifica măsurile care se impun.
6.2. Prețurile Produselor sunt afișate pe Site, în paginile dedicate Produselor.
6.3. După plasarea comenzii, veți primi un e-mail automat de confirmare a plasării comenzii, aceasta neechivalând cu acceptarea comenzii sau cu încheierea contractului între Dumneavoastră și Vânzător.
6.4. După plasarea comenzii, vom verifica disponibilitatea Produsului comandat direct cu Vânzătorul, pentru confirmarea comenzii. În măsura în care Vânzătorul ne confirmă disponibilitatea Produsului, vă vom transmite un e-mail de confirmare a comenzii, acesta fiind momentul încheierii contractului dintre Dumneavoastră, în calitate de Cumpărător, și Vânzător. În măsura în care Produsul comandat nu este disponibil la Vânzător, vă vom informa în acest sens, respectiv că Vânzătorul nu poate da curs comenzii, fără ca acesta sau Societatea să poată fi obligată la plata vreunor despăgubiri.
În măsura în care comanda Dumneavoastră conține mai multe Produse și, în urma verificărilor efectuate, a rezultat că doar unele Produse sunt disponibile la Vânzător, vă vom informa în acest sens pentru a ne comunica dacă doriți să păstrați comanda doar pentru Produsele disponibile sau doriți să renunțați la comandă.
6.5. Livrarea Produselor se va realiza printr-o firmă de curierat. După predarea Produselor către curier, veți primi o notificare cu privire la acest aspect, pe e-mail. Termenul de livrare este de 3-5 zile lucrătoare din momentul în care Vânzătorul pregătește coletul pentru ridicare.
Costul de livrare se va achita separat se prețul Produselor. Costul standard de livrare este 25 lei, dacă Produsele nu fac parte din categoria "Statuete" sau "Statuete premium", și 50 de lei în situația în care Produsele intră în aceste două categorii. Prin parcurgerea procesului de comandă, veți găsi detaliile relevante referitoare la prețul de livrare aplicabil.
Capitolul IV - Modalitățile de plată. Facturare. Încheierea Contractului la distanță. Garanții
7. Plata
7.1. Prețul Serviciilor este afișat în integralitate în acest document, pe Site și în Anexă. Prețul Produselor este afișat pe Site, în paginile dedicate acestora. Prețurile nu conțin TVA, TVA-ul nefiind aplicabil/perceput.
7.2. Prețul Serviciilor poate fi achitat exclusiv prin mijloace electronice de plată, respectiv prin plata online efectuată cu un card bancar. Prețul Produselor poate fi achitat online, prin card bancar, sau în numerar, în sistem ramburs, odată cu livrarea Produselor.
7.3. Factura aferentă este disponibilă în Contul Dumneavoastră, putând fi descărcată din acesta. Aveți obligația de a ne furniza informații corecte necesare emiterii facturii fiscale.
7.4. Alte detalii cu privire la modalitățile de plată le puteți găsi în secțiunea dedicată plății, prin parcurgerea procesului de plasare a unei comenzi.
8. Comenzile
8.1. Pentru achiziționarea Serviciilor este necesar să transmiteți o comandă în acest sens, urmând instrucțiunile din secțiunea de pe Site dedicată acestui subiect.
8.2. După selectarea Serviciilor, împreună cu planul tarifar aferent/abonamentul ales și finalizarea comenzii, veți primi o confirmare electronică cu privire la plasarea comenzii la adresa de email indicată de Dumneavoastră sau pe numărul de telefon indicat. Ulterior plasării comenzii, urmează să primiți un e-mail separat privind confirmarea acesteia. În ipoteza în care sunt generate unele erori de afișare cu privire la prețul prezentat, astfel cum se regăsesc aceste Servicii în anexa de la sfârșitul Termenilor și Condițiilor, Societatea îsi rezervă dreptul de a nu transmite e-mailul de confirmare și de a nu da curs comenzii plasate, informându-vă în acest sens. Totodată, în situația în care au existat unele erori, în sensul descris anterior, și a fost totuși transmisă confirmarea comenzii, Societatea își rezervă dreptul de a denunța Contractul la distanță informându-vă în acest sens, în considerarea erorii survenite, urmând să vă restituie sumele achitate.
8.3. După selectarea Serviciilor, împreună cu planul tarifar aferent/abonamentul ales și finalizarea comenzii, veți primi o confirmare electronică cu privire la plasarea comenzii la adresa de email indicată de Dumneavoastră sau pe numărul de telefon indicat. Ulterior plasării comenzii, urmează să primiți un e-mail separat privind confirmarea acesteia. În ipoteza în care sunt generate unele erori de afișare cu privire la prețul prezentat, astfel cum se regăsesc aceste Servicii în anexa de la sfârșitul Termenilor și Condițiilor, Societatea îsi rezervă dreptul de a nu transmite e-mailul de confirmare și de a nu da curs comenzii plasate, informându-vă în acest sens. Totodată, în situația în care au existat unele erori, în sensul descris anterior, și a fost totuși transmisă confirmarea comenzii, Societatea își rezervă dreptul de a denunța Contractul la distanță informându-vă în acest sens, în considerarea erorii survenite, urmând să vă restituie sumele achitate.
8.4. În cazul în care, după plasarea Comenzii, se constată că a existat o eroare cu privire la afișarea informațiilor pe Site, Societatea nu va putea da curs comenzii Dumneavoastră, transmițându-vă în acest sens o informare la adresă de email la care ați primit confirmarea plasării comenzii menționate mai sus.
8.5. După încheierea Contractului la distanță, în condițiile descrise mai sus, Societatea are dreptul să denunțe contractul, fără să poată fi obligată la plata daunelor-interese sau la orice alte costuri, în cazul în care: a) se constată că datele introduse de Dumneavoastră cu ocazia plasării unei comenzi sunt eronate/incomplete și astfel nu se pot furniza Serviciile solicitate; b) nu a fost acceptată plata cu cardul pe care ați efectuat-o, fiind refuzată de banca emitentă a cardului sau de către procesatorul de plăți cu care Societatea se află în colaborare. În aceste cazuri, Societatea vă informează cu privire la aceste aspecte, iar orice obligații asumate în temeiul Contractului la distanță vor fi desființate.
8.6. În măsura în care constatați că datele introduse în secțiunea dedicată comenzii sunt eronate, puteți să procedați la rectificarea acestora prin ștergerea și introducerea informațiilor corecte, atâta timp cât nu ați confirmat plasarea comenzii. După plasarea comenzii, dacă constatați existența unor erori puteți solicita rectificarea acestora prin contactarea telefonică a Societății sau prin transmiterea unui mesaj în acest sens la adresa de e-mail de contact.
8.7. După plasarea și confirmare comenzii, nu veți primi pe email o copie de pe acești Termeni și Condiții, parte integrantă din Contractul la distanță încheiat cu Dumneavoastră sau din contractul de vânzare încheiat între Dumneavoastră, în calitate de Cumpărător, și Vânzător. În acest sens, vă recomandăm să descărcați o copie de pe acești Termeni și Condiții, la momentul plasării unei comenzi. Trebuie să aveți în vedere că puteți folosi această copie exclusiv în vederea probării Contractului la distanță încheiat între Dumneavoastră și Societate sau a probării contractului de vânzare dintre Dumneavoastră, în calitate de Cumpărător, și Vânzător.
8.8. Contractul la distanță și contractul dintre Vânzător și Cumpărător se încheie în limba română, pe o perioadă determinată, respectiv pe perioada necesară executării obligațiilor de furnizare a Serviciilor sau vânzare a Produselor și încasare a prețului.
Capitolul V - Proprietatea intelectuală
9. Întregul conținut disponibil pe Website este protejat prin intermediul drepturilor de proprietate intelectuală. Este interzisă orice copiere, înregistrare, descărcare, transmitere, reproducere și distribuire a conținutului Site-ului făcute în alte condiții decât cele permise de lege și Societate.
10. Prin publicarea unui Anunț pe Site acordați Societății dreptul de a afișa/publica Anunțul în cauză, pe întreaga perioadă de timp aplicabilă în funcție de planul tarifar ales.
11. Societatea își rezervă dreptul de a opri, în orice moment, publicarea/afișarea unui Anunț, în măsura în care conținutul acestuia încalcă drepturile de proprietate intelectuală ale unor alte persoane sau dacă este notificată în acest sens de către o astfel de persoană.
Capitolul VII - Prevederi aplicabile Consumatorilor. Dreptul de retragere din contract. Garanții
12. În situația în care se încheie un contract de vânzare pentru un Produs sau mai multe, între Dumneavoastră, în calitate de Cumpărător, și un Vânzător, înțelegeți și acceptați că nu beneficiați de dreptul de retragere (dreptul de retur) al Produselor. Aceasta deoarece Vânzătorul este exclusiv o persoană fizică, nu un profesionist (comerciant), în sensul dispozițiilor O.U.G. nr. 34/2014, sens în care nu are vreo obligație de a accepta returnarea Produselor.
Astfel, având în vedere faptul că acest contract de vânzare a Produselor se încheiere direct între Dumneavoastră, în calitate de Cumpărător, și Vânzător, dispozițiile din materia protecției consumatorilor nu sunt aplicabile, Vânzătorul nefiind un profesionist/Agent Economic, în sensul dispozițiilor legale din materia protecției consumatorilor.
13. În general, exclusiv în relația cu alți profesioniști (ci nu cu alte persoane fizice, cum ar fi Vânzătorii), dacă aveți calitatea de Consumator, în sensul prevăzut de dispozițiile legale, aveți dreptul de a vă retrage din contractul la distanță în termen de 14 zile de la încheierea acestuia, fără să fie necesar să vă justificați în vreun fel decizia, conform prevederilor legale în materie.
14. Dispozițiile legale conținute în art. 9 alin. 1 din O.U.G. nr. 34/2014 prevăd următoarele: "Cu excepția cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și la art. 14". Astfel, dreptul de retragere, în general, ar putea fi exercitat într-o perioadă de 14 zile de la momentul încheierii Contractului la distanță. Momentul încheierii Contractului la distanță este prezentat la pct. 8.3, fiind dat de momentul la care Societatea vă transmite confirmarea comenzii.
15. Cu toate acestea, în anumite situații prevăzute de lege, cum este și situația Contractului la distanță încheiat cu Societatea, nu puteți recurge la dreptul de retragere din contract, chiar dacă nu a expirat termenul de 14 zile de la momentul contractării Serviciilor. În acest sens, dispozițiile legale arată că sunt exceptate de la dreptul de retragere "contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist.
16. Astfel, în măsura în care alegeți să achiziționați Serviciile Societății, Societatea, imediat după confirmare comenzii, vă pune la dispoziție aceste Servicii, acordându-vă toate facilitățile/opțiunile aferente, încă de la momentul încheierii Contractului la distanță, pe durata de timp aplicabilă. Pentru aceste motive, imediat după încheierea Contractului la distanță, Dumneavoastră beneficiați de toate Serviciile puse la dispoziție de Societate.
Pentru aceste motive, având în vedere prestarea Serviciilor de către Societate încă de la momentul încheierii Contractului la distanță, înțelegeți și acceptați că momentul achiziționării Serviciilor și încheierii Contractului la distanță, coincide cu prestarea completă a Serviciilor de către Societatea, situație în care nu mai puteți recurge la dreptul de retragere prevăzut de lege. Astfel, acceptați în mod expres că Societatea va demara prestarea Serviciilor în perioada de 14 zile de la momentul încheierii Contractului la distanță și că veți pierde dreptul de a vă retrage din acest contract/nu veți beneficia de acest drept.
Garanția legală privind conformitatea Serviciilor
17. În legătură cu achiziționarea Produselor, înțelegeți că aceste Produse sunt vândute direct de către Vânzători, că aceste Produse nu sunt noi și că Vânzătorul nu acordă nicio garanție cu privire la aceste Produse.
Totodată, înțelegeți și acceptați în mod expres faptul că relația contractuală este încheiată exclusiv între Dumneavoastră, în calitate de Cumpărător, și Vânzător și că Societatea nu are nicio obligație de a garanta obligațiile Vânzătorului sau de a oferi orice fel de garanții în legătură cu Produsele achiziționate prin intermediul Site-ului. Societatea nu este parte în contractul de vânzare încheiat între Dumneavoastră și Vânzător.
18. Pe durata prestării Serviciilor de către Societate, Consumatorul beneficiază de garanțiile legale prevăzute în conformitate cu dispozițiile Ordonanței de Urgență 21/1991 privind protecția consumatorilor și ale Ordonanței de Urgență nr. 141 din 28 decembrie 2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de furnizare de conținut digital și de servicii digitale, aplicabile in mod corespunzător. În acest sens, Societatea își asumă să presteze Serviciile în conformitate cu Contractul la distanță și să afișeze Anunțurile în conformitate cu descrierea și caracteristicile aplicabile în funcție de planul tarifar ales.
19. În măsura în care considerați că Serviciile nu corespund cu descrierea sau caracteristicile prezentate vă rugăm să ne contactați în cel mai scurt timp, la coordonatele indicate pentru contact, pentru a clarifica situația.
Capitolul IX - Prelucrarea datelor cu caracter personal
20. Prelucrarea datelor cu caracter personal de către Societate se realizează în conformitate cu Politica de confidențialitate și Politica privind modulele cookies disponibile pe Site. Vă rugăm să accesați informațiile în cauză pentru mai multe detalii pe acest subiect.
Capitolul X - Declinarea de raspundere
21. Dispoziții generale
21.1. Societatea nu își asumă nicio răspundere cu privire la modalitatea în care Dumneavoastră utilizați Site-ul sau Serviciile puse la dispoziție de Societate. Societatea nu garantează niciun rezultat cu privire la utilizarea Site-ului sau Serviciilor.
21.2. De asemenea, Societatea nu își asumă nicio răspundere cu privire la nefuncționalitatea Site-ului din cauza diverselor probleme tehnice ce pot apărea sau necesității efectuării mentenanței. Dumneavoastră înțelegeți și acceptați că Societatea nu poate fi ținută răspunzătoare în cazul în care nu puteți accesa Site-ul în anumite perioade de timp. Serviciile și accesul la Site sunt furnizate "așa cum sunt".
21.3. Dumneavoastră vă revine obligația să vă asigurați că îndepliniți toate condițiile legale pentru a utiliza Site-ul și că prin aceste activități nu încălcați nicio dispoziție legală ce ar putea fi aplicabilă Dumneavoastră sau locului în care vă aflați. În acest sens, Societatea nu are nicio obligație de a vă informa cu privire la reglementările sau legile aplicabile situației Dumneavoastră, întreaga responsabilitate de a cunoaște aceste aspecte și a acționa în consecință vă aparține.
21.4. Societatea acționează strict ca un intermediar între Cumpărător și Vânzător, activitățile de intermediere limitându-se exclusiv la punerea în legătură a ofertei Vânzătorului cu comanda Cumpărătorului și la asigurarea procesului de livrare a Produselor, fără a interveni în vreun fel substanțial asupra coletului pregătit de Vânzător. Astfel, Societatea nu își poate asuma vreun fel de răspundere cu privire la conținutul coletului pregătit de Vânzător, sau la orice alte obligații ale Vânzătorului rezultate din contractul de vânzare încheiat între acesta și Dumneavoastră, în calitate de Cumpărător.
21.5. Totodată, Dumneavoastră vă revine obligația de a vă asigură că nu încălcați nicio prevedere legală cu privire la ofertele și Produsele pe care le promovați prin intermediul Anunțurilor publicate. Astfel, înainte de publicarea Anunțurilor vă obligați să vă asigurați că ofertele și Produsele promovate prin intermediul Anunțurilor îndeplinesc toate condițiile prevăzute de lege și nu există nicio interdicție în privința acestora.
Capitolul XI - Alte prevederi
22. Procedura de soluționare a reclamațiilor
22.1. Orice reclamații pe care le aveți cu privire la Serviciile Societății sau în legătură cu Societatea le puteți transmite la coordonatele indicate pentru contact, preferabil prin poștă electronică, la: contact@cgideismedia.ro.
22.2. După primirea reclamației, Societatea urmează să vă furnizeze un răspuns în cel mai scurt timp posibil, de preferat nu mai târziu de 30 de zile. În măsura în care, pentru soluționarea reclamației, este necesar mai mult timp, Societatea vă va informa în acest sens.
22.3. Informarea prevăzută mai sus sau răspunsul la reclamația efectuată va fi comunicat la adresa de poștă electronică de pe care a fost transmisă reclamația.
23. Dacă doriți și aveți calitatea de consumator, puteți apela la o procedură de soluționare alternativă a litigiilor. Mai multe informații sunt disponibile aici: Platforma SOL aici: https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/solving-disputes/online-dispute-resolution/index_ro.htm.
24. Subcontractarea. Cesiunea
24.1. Societatea are dreptul de a cesiona și a subcontracta, în tot sau în parte, drepturile și obligațiile prevăzute în cadrul acestui contract, fără a fi necesară obținerea unui consimțământ viitor din partea Dumneavoastră. Altfel spus, prin acceptarea acestor Termeni și Condiții, sunteți de acord și autorizați Societatea să cesioneze sau subcontracteze, în tot sau în parte, acest contract fără a fi necesar să vă informeze în acest sens sau să obțină un consimțământ viitor.
Capitolul XII - Prevederi finale
25. Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții sunteți de acord ca legea aplicabilă întregului contract să fie legea română, atât în ceea ce privește condițiile de fond, cât și cele de formă.
26. Locul încheierii prezentul contract este considerat a fi în Municipiul București, România.
27. Societatea își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții după cum consideră necesar, fără a avea obligația de a emite vreo notificare în acest sens. Dumneavoastră vă revine obligația, atunci când accesați Site-ul sau când utilizați Serviciile Societății, de a verifica conținutul acestor Termeni și Condiții. În măsura în care, după efectuarea acestor modificări, nu sunteți de acord cu noul conținut, vă rugăm să nu mai utilizați Site-ul sau Serviciile Societății.
28. În cazul în care o clauză din acești Termeni și Condiții nu se pot aplica, din orice motive, clauza respectivă va fi înlocuită cu dispoziția legală relevantă situației pentru care fusese convenită clauza și care se apropie cel mai mult de sensul clauzei inaplicabile.
29. Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții sunteți de acord ca orice litigii apărute între Dumneavoastră și Societate să fie soluționate de instanțele de judecată competente din România.
30. Orice comunicări, pentru a fi valabile, se vor efectua exclusiv în scris, la coordonatele pentru contact sau prin mijloace electronice, la adresa: contact@cgideismedia.ro
31. Pentru a facilita comunicarea cu Dumneavoastră în vederea obținerii anumitor informații, ne puteți contacta și la numărul de menționat în preambul.
32. Acești Termeni și Condiții au fost actualizați la data 03.07.2024.
ANEXA 1 - Tarifele percepute pentru Serviciile oferite
Serviciile oferite de Societate | Basic | Standard | Premium |
---|---|---|---|
Durata abonamentului | 30 zile. Poate fi folosit o singură data. După expirarea perioadei, este necesară achiziționarea unui abonament Standard sau Premium. | 30 zile | 30 zile |
Număr anunțuri pe Site | Permite publicarea a unui număr maxim de 10 Anunțuri pe Site | Permite publicarea unui număr maxim de 25 Anunțuri pe Site | Permite publicarea unui număr maxim de 50 Anunțuri pe Site |
Preț | Nu se percepe un tarif | 50 lei | 100 lei |
Opțiunea „Fulfillment by 101figurine”. La cerere, Vânzătorul poate opta pentru transmiterea întregii colecții către 101figurine, urmând ca aceștia să gestioneze tot procesul de depozitare, ambalare și livrare a Produselor atunci când Vânzătorul primește o comandă pe Site. Pentru mai multe detalii în legătură cu acest proces vă rugăm să ne contactați. | Nu | Nu | Da |